tisdag 23 december 2008

Bok Status

Ja, en blogg är inte en blogg om den inte har några orelevanta inlägg som inte har NÅGOT att göra med bloggen. Så jag kommer under a regular basis lägga upp ett inlägg gällande min bok som jag håller på att rekonstruera med. De här inläggen kommer antagligen vara relativt korta med tanke på vad som finns och säga om den. Jag kanske till och med lägger upp lite smakprov på den, men det får bli när jag är på någorlunda slutändan på boken. Med andra ord, det kommer ta sin tid innan smakproven kommer.

Som sagt, statusen är att jag har rekonstruerat ca trettio sidor av boken av 150 sidor. Jag har fått frågan hur jag kan rekonstruera något som jag inte har. Mjo för när något försvinner ifrån datorn så kan man inte komma ihåg vad man har lagt ner flera månader på. Jag kommer nog få en del skrivande gjort ikväll, men jag går sakta men säkert fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar