torsdag 8 januari 2009

Systerblogg

Ja, jag har en systerblogg...dvs min syster har en blogg. Kan ju säga att det var verkligen inte som jag väntade mig.

Läste häromdagen på min systers blogg (www.annaisthebest.blogg.se) och jag måste säg att hon har nog skapat världens dummaste blogg. ”Kommenterar kommentarerna” alltså USCH, jag skäms verkligen, det är nog värre slöseri med tid än WoW. Alltså, vem vill ha sina kommentarer kommenterade (alltså jag hatar att skriva det!!)? Så tar hon de mest KORKADE bloggarna som finns att kolla på, Blondinbella t.ex. Alla som ens tittar på den bloggen anser jag är rätt dumma i huvudet. Speciellt alla fan boys/girls till henne, nej yuck verkligen. Vart jag vill komma är att, det är bara hennes kompisar som läser dessa inlägg. Vadå? Är man cool om man kan racka ner på folks kommentarer? Nej. Det är som i verkliga livet, fast fegare. Visserligen är hon bara 13 år och man är inte så mogen vid den åldern men hon är fan min syster och jag tycker att hon borde använda huvudet och tänka ut något bättre, tyckte mer om hennes fotoblogg. Väldigt fina bilder. Inget tjafs utan bara bra! Egentligen så bryr jag mig inte om vad hon skriver men det är en principsak, man gör inte så, det är bara tråkigt och läsa. Man skäms ibland över sina syskon, som man trodde hade lite mer innanför pannbenet. Hon är en sådan person som är ute efter folk som ska tycka som henne och följa hennes blogg, jag är verkligen inte så. Det är upp till dig som läsare om du vill tycka om bloggen och följa den. Så säger visserligen alla men det är få som verkligen gör det. Jag har nämnt tidigare att jag skriver endast för jag behöver få ur mig allt men jag vill fortfarande att folk ska läsa den och se vad jag tycker. Sen om alla tycker den är sämst eller bäst spelar ingen roll, bara att det är någon som vågar ta ställning. Ingen av mina kompisar bloggar, det är bara jag som gör det tror jag. Anyway, känns som jag glidit ifrån ämnet här. Min syrras blogg borde STÖRTAS och tas bort och jag får ta ett allvarligt snack om principer med henne. Kommer troligtvis sluta i tårar för min syrra hon är bäst på det.

4 kommentarer:

  1. som om du är mkt bättre!!!!!!xD

    SvaraRadera
  2. jag säger bara en sak, SKJUT BLONDINBELLA! eller täpp åtminstone igen truten på henne och frys hennes tillgångar.

    SvaraRadera
  3. Så du skriver alltså bara för dig själv? Bullshit!
    Fånigt sagt av dig grabben. Hade du inte brytt dig om andra läser din blogg hade du lika gärna kunnat skriva i ett word dokument.

    SvaraRadera